Sancaktepe Belediyesi’nde bayramlaşma
(İSTANBUL)- Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, Kurban Bayramı öncesi belediyenin ana hizmet binası ve dış birimlerinde görev yapan personelle bayramlaştı. Belediye Başkanı Alper Yeğin, belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlarını kutladı. Bayramlaşma programı kapsamında ilk olarak saha çalışmalarını yürüten dış birimleri...
Haberi Oku