Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, ilçedeki bir anıtın yıkılmasıyla ilgili tartışmalarla ilgili açıklama yaptı: “Anıtın sökülmesi talimatını ben verdim”
(İSTANBUL) Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, ilçedeki bir anıtın yıkılmasıyla ilgili tartışmalara "Anıtın sökülmesi talimatını ben verdim. Bir sorumluluk gerekiyorsa bütün sorumluluk benim. Ben sökün demişim arkadaşlar yıkmış. Ben bakım yapın demişim, arkadaşlar kullanılamaz hale getirmiş. Yerine 36 metre yüksekliğinde bir...
Haberi Oku