Başkan Erkan Aydın, Osmangazi Belediyesi’nin kurucu meclis üyeleriyle buluştu
(BURSA)- Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, belediyenin kurucu meclis üyeleriyle bir araya geldi. Belediyenin bugünlere gelmesinde kurucu meclis üyelerinin büyük emeği bulunduğunu dile getiren Aydın, "Biz de sizleri bir arada görmekten son derece mutlu olduk. İyi ki geldiniz, ayaklarınıza emeklerinize sağlık" dedi. ...
Haberi Oku