Açlık grevindeki öğretmenler Milli Eğitim Bakanlığı’na yürüdü
(ANKARA) - Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası'nda 12 gündür açlık grevi yapan öğretmenler, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler" açıklamasının ardından Sendika Genel Merkezi'nden Milli Eğitim Bakanlığı'na yürüdü. Öğretmenlere CHP İstanbul Milletvekili Suat Özçağdaş...
Haberi Oku