Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü

Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ve beraberindeki heyetle bir araya geldi.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ve beraberindeki heyetle bir araya geldi.

Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada görüşmeye ilişkin şu ifadeleri kullandı:

“Pakistan Özelleştirme Bakanı Sayın Muhammad Ali ve beraberindeki heyet ile bakanlığımızda verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Pakistan’ın elektrik piyasasında hazırlıklarını sürdürdüğü reform sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulunduk. Türkiye’nin son yirmi yılda enerji piyasalarında hayata geçirdiği kapsamlı dönüşüm sürecinden elde ettiği tecrübeleri paylaştık. Önümüzdeki günlerde Pakistan heyetini İstanbul’da enerji sektörümüzün önde gelen yatırımcılarıyla bir araya getirerek iki ülke arasında enerji alanındaki yatırım, ortaklık ve iş birliği fırsatlarını ele almayı planlıyoruz. Türkiye ve Pakistan arasındaki köklü dostluk ve kardeşlik bağlarını, enerji alanında geliştireceğimiz somut iş birlikleriyle daha da güçlendirmeye kararlıyız.” 

 

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Ordu Kritik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!