Bakan Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle görüştü
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle görüştü

Bakan Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle görüştü

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle bir araya geldi. 

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA)- Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle bir araya geldi. 

Işıkhan, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı:

“Özel sağlık sektörünün kıymetli temsilcileriyle bir araya gelerek çalışma hayatına ve istihdama ilişkin güncel konuları kapsamlı şekilde değerlendirdik.

Sektörün ihtiyaçlarını, beklentilerini ve çözüm önerilerini istişare ettiğimiz verimli toplantımızda, sosyal diyalog anlayışıyla ortak aklı güçlendirecek adımları ele aldık.”

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bakan Işıkhan, özel sağlık sektörü temsilcileriyle görüştü
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Ordu Kritik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!