Bakan Işıkhan, üniversite hastanelerinin ihtiyaçlarını rektörlerle görüştü
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Işıkhan, üniversite hastanelerinin ihtiyaçlarını rektörlerle görüştü

Bakan Işıkhan, üniversite hastanelerinin ihtiyaçlarını rektörlerle görüştü

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle bir araya geldi. Görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ele alındı.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle bir araya geldi. Görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ele alındı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu üyesi rektörlerle görüştü.

Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede üniversite hastanelerinin ihtiyaçları ve sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliğinin değerlendirildiğini belirtti.

Toplantıya Prof. Dr. Nuri Aydın, Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran, Prof. Dr. Özlenen Özkan ve Prof. Dr. Nusret Akpolat katıldı.

Işıkhan, sosyal diyalog anlayışıyla sağlık sisteminin önemli paydaşlarıyla iş birliğini güçlendirmeye ve çözüm odaklı çalışmaları sürdürmeye devam edeceklerini ifade etti.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bakan Işıkhan, üniversite hastanelerinin ihtiyaçlarını rektörlerle görüştü
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Ordu Kritik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!