Haber: Erhan ÖZMEN
(OSMANİYE) – İYİ Parti Osmaniye İl Teşkilatı, 27 Haziran’da Ankara Tandoğan Meydanın da yapılacak “Bayrak açıyoruz, baş kaldırıyoruz” mitingine tüm halkı davet etti.
İYİ Parti Osmaniye İl Başkanı Serat Kılıç, açıklamasında şunları söyledi:
“Türkiye’nin en çok şehit veren ili Osmaniye’den sesleniyorum. Şehitler diyarı Osmaniye’den sesleniyorum. Vatan uğruna en büyük kahramanlıkları yazan bu aziz şehrin evladı olarak aziz şehitlerimizin emanetine sahip çıkmak için haksızlığa, hukuksuzluğa, geçim sıkıntısına ve milletimizin değerlerini yok sayan anlayışa karşı bayrak açıyorum. 27 Haziran’da Ankara Tandoğan meydanında olacağım. Tüm hemşehrilerimi de bayrak açmaya davet ediyorum.”



