Keçiören’de minik ellerin emekleri, sanatseverlerle buluştu
  1. Haberler
  2. Bülten
  3. Keçiören’de minik ellerin emekleri, sanatseverlerle buluştu

Keçiören’de minik ellerin emekleri, sanatseverlerle buluştu

Keçiören Belediyesi Çocuk Eğitim Merkezleri (ÇEM) bünyesinde eğitim gören Yunus Emre ÇEM ile Mehmet Ali Şahin ÇEM öğrencilerinin yıl sonu sergisi, Neşet Ertaş Kültür Merkezi Sanat Galerisi’nde sanatseverlerin beğenisine sunuldu.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Keçiören Belediyesi Çocuk Eğitim Merkezleri (ÇEM) bünyesinde eğitim gören Yunus Emre ÇEM ile Mehmet Ali Şahin ÇEM öğrencilerinin yıl sonu sergisi, Neşet Ertaş Kültür Merkezi Sanat Galerisi’nde sanatseverlerin beğenisine sunuldu.

Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün’ün ÇEM öğretmenleriyle birlikte açılışını kurdele keserek gerçekleştirdiği programda, miniklerin yıl boyunca büyük emekle hazırladığı çalışmalar görücüye çıktı. El emeği çalışmaların göz doldurduğu programda, okul öncesi öğrencilerinin hazırladığı dans gösterisi de yoğun alkış aldı.

 “ÇOCUKLARIMIZIN GELİŞİMİNİ DESTEKLEMEK ÖNCELİKLİ GÖREVLERİMİZDEN RİDİR”

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın selam ve tebriklerini ileterek konuşmasına başlayan Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, şunları söyledi:

“Bir çocuğun elinden çıkan her çalışmanın içerisinde merak vardır, öğrenme isteği vardır, emek vardır ve en önemlisi geleceğe dair umut vardır. Bugün sergilenen her çalışma, çocuklarımızın gelişim yolculuğunun, özgüvenlerinin ve yeteneklerinin somut birer yansımasıdır. Çocuklarımızın eğitimine katkı sunan, onların yeteneklerini keşfetmelerine rehberlik eden kıymetli öğretmenlerimiz ve velilerimize şükranlarımı sunuyorum. Keçiören Belediyesi olarak çocuklarımızın sosyal, kültürel ve sanatsal gelişimlerini desteklemeyi öncelikli görevlerimizden biri olarak görüyoruz. Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın yeteneklerini ortaya çıkarabilecekleri, kendilerini özgürce ifade edebilecekleri ortamlar oluşturmaya bundan önce olduğu gibi bundan sonra da devam edeceğiz.”

BİRBİRİNDEN RENKLİ ESERLER SERGİLENDİ

Serginin açılmasının ardından alanı gezen Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, öğrencilerin hazırladığı çalışmaları tek tek inceleyerek öğretmenlerden bilgi aldı. Öğrencilerin hayal gücünü ve el becerilerini yansıtan nokta çalışmaları, tiyatro dekorları, çılgın şapka tasarımları, kolaj çalışmaları, resimler, ebru çalışmaları, baskı çalışmaları, ahşap boyama eserleri ve hama boncuk çalışmaları gibi birbirinden farklı çalışma sergide yer aldı. Çocukların yıl boyunca edindikleri kazanımları yansıtan eserler, ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. Program sonunda minik öğrenciler ve aileleriyle bir araya gelen Aygün, çocuklarla hatıra fotoğrafı çektirerek onların heyecanına ortak oldu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Keçiören’de minik ellerin emekleri, sanatseverlerle buluştu
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Ordu Kritik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!