lal denizli

Bülten

Çeşme’de yeni ulaşım aksı hizmete giriyor

  (İZMİR) - Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikametine bağlantı sağlayan 2307 Sokak güzergâhında yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı. Çeşme Belediye Başkanı...

Haberi Oku
Giriş Yap

Ordu Kritik ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!