(İZMİR) – Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikametine bağlantı sağlayan 2307 Sokak güzergâhında yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı.
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma sahasını ziyaret ederek yürütülen imalatlar hakkında bilgi aldı. Başkan Denizli, incelemeleri sırasında yol güvenliği ve trafik düzenlemelerine ilişkin değerlendirmelerde bulunarak, bölgede trafik güvenliğini artıracak uygulamaların titizlikle sürdürülmesi yönünde talimat verdi.
Çalışma kapsamında daha önce ham ve stabilize nitelikte olan yaklaşık 7 metre genişliğinde yol güzergâhı düzenlenerek araç ulaşımına uygun hale getirildi. Güzergâh boyunca toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama ile 600 metre bordür imalatı gerçekleştirildi.
Tamamlanan çalışma ile Fahrettinpaşa Mahallesi’nin Mamurbaba istikameti üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı Mahallelerine alternatif bir ulaşım bağlantısı oluşturuldu. Böylece özellikle bölgesel geçişlerde yoğun olarak kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünün azaltılması, mahalleler arasındaki ulaşımın daha dengeli dağıtılması ve vatandaşların daha güvenli güzergâhlardan yararlanması hedefleniyor.
Yeni açılan yolun, Fahrettinpaşa Mahallesi’nin çevre mahallelerle bağlantısını güçlendirirken mevcut ana arterlere olan bağımlılığı azaltacak önemli bir ulaşım aksı niteliği taşıdığı belirtildi. Çalışmanın, mahalle içi erişilebilirliği artırmasının yanı sıra ilçe genelindeki trafik akışının rahatlatılmasına da katkı sağlaması bekleniyor.



